Підсумки роботи Позашкільного центру за 2021/2022 навчальний рік
Підсумки роботи позашкільного центру за 2020/2021 навчальний рік
ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЦЕНТР Карлівського ЗЗСО
Для дітей – розвиток пізнавальної, практичної, творчої та соціальної компетентності особистості, можливість самореалізації у майбутньому.
Для батьків –
безпечна, змістовна зайнятість дітей у вільний час у позашкільних закладах, їх навчання, виховання, розвиток,
соціалізація, допомога у підготовці дітей до самостійного
відповідального життя.
Для держави – одна з найефективніших інвестицій у найближче і віддалене майбутнє.
Особливістю сучасної позашкільної освіти є забезпечення освітньої діяльності дітей і молоді у вільний час. Адже як свідчить аналіз опитувань як в Україні, так і інших державах, кількість вільного часу щодня у дітей молодшого шкільного віку становить до 8 год., середнього шкільного віку – до 6 год., старшого шкільного віку – до 4 год. При цьому треба враховувати головне: чим дитина займається у свій вільний час, такою й буде її діяльність у майбутньому. Тобто, якщо на сьогодні ми створимо умови і навчимо дітей організовувати свій вільний час, опановуючи нові компетентності, то завтра цим молодим людям буде легше жити і працювати. Адже вони вже мали особистісний досвід організації своєї самостійної діяльності. При цьому необхідно враховувати, що і вибір майбутньої професійної діяльності для них буде значно легшим. Таким чином, спостерігається і економічний ефект, що полягає в накопиченні та розвитку людського капіталу.
Позашкільна освіта як складова системи освіти забезпечує навчання, виховання, розвиток та соціалізацію дітей у вільний час у позашкільних та інших навчальних закладах.
Мета позашкільної освіти- реалізація права дитини на культурну і
творчу діяльність у вільний час.
- забезпечення потреб і
мотивів дітей до пізнання і творчості;
- набуття, поглиблення та
розширення компетентностей дітей, задоволення та розвиток їхніх потреб,
інтересів та здібностей у вільний час у позашкільних та інших навчальних
закладах;
- формування світогляду та системи ціннісних орієнтацій дітей,
національно-патріотичне виховання;
- фізичний, емоційний та інтелектуальний
розвиток особистості; здійснення профорієнтаційної і профконсультаційної
роботи, провадження допрофесійної підготовки відповідно до здібностей
дітей; профілактика бездоглядності, безпритульності та правопорушень
тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий